librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

برگزیدگان مسابقه فرهنگی حرف دل و روایت جاویدان بترتیب امتیاز معرفی شدند

ادراه کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، همزمان با هفته دفاع مقدس، دو مسابقه «حرف دل» و «روایت جاویدان» با محوریت دفاع مقدس را با نوشتن یادداشت های دلتنگی برای شهدای دفاع مقدس و خلاصه نویسی از یکی کتاب های خوانده شده، در بین اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان ساری برگزار کرد.

اطلاع رسانی این مسابقه از طریق وبلاگ های کتابخانه های عمومی شهرستان، نصب پوستر در تمامی کتابخانه ها، و گروه های تلگرام انجام شد که 137 نفر در آن شرکت کردند و از بین افرادی که شرکت کردند به 7 اثر برتر در بیست و چهارمین دوره هفته کتاب هدایایی اهدا خواهد شد.

در مسابقه «حرف دل» و «روایت جاویدان»؛ که در مجموع 137 شرکت کننده داشت؛ آثار ارسالی تا 10 مهر، توسط  داور متخصص زبان و ادبیات فارسی مورد ارزیابی قرار گرفت که نتیجه این داوری، توسط واحد فرهنگی مسابقه به شرح زیر اعلام می گردد:

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از کلیه کتابداران ومسئولین کتابخانه ها، و اعضای محترمی که با حضور و مشارکت خود، ما را درانجام این مسابقات شهرستانی یاری نمودند تشکر و قدردانی می نماید.

هر دو مسابقه توسط یکی از نویسندگان و منتقدان صاحب قلم مازندرانی بر طبق ملاک هایی داوری شدند. ملاک های داوری مسابقه حرف دل، بکارگیری بارقه ی تخیل و حس آمیزی؛ رعایت ایجاز؛ شیوایی و روانی متن؛ شروع و پرداخت و پایان مناسب؛ دوری از کلیشه و شعارزدگی و ملاک های داوری مسابقه روایت جاویدان، انجام عمل تلخیص؛ رعایت ایجاز در تلخیص؛ نثر روان و جمله بندی صحیح؛ رعایت توالی در متن؛ و پرداختن به کل اثر بود که از 137 نفر شرکت کننده، 7 نفر بالاترین امتیاز را گرفتند که به آنها جوایزی اهدا خواهد شد.

بدین وسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم مسابقه "حرف دل" و "روایت جاویدان"می رساند، با اختصاص فضایی بسیار مناسب و شرایط ویژه برای داوری آثار، پس از سه هفته تلاش بی وقفه داور و واحد فرهنگی برگزار کننده و برنامه ریز مسابقه، آثار ارسالی با نظارت مستقیم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، انجام پذیرفت و هفت اثر به عنوان آثار برگزیده و قابل تقدیر انتخاب گردید.

لذا اسامی صاحبان آثار برگزیده به شرح زیر اعلام می گردد:

نفرات برتر مسابقه حرف دل:

نفر اول: ابوالفضل قنبرنژاد با امتیاز 88-کتابخانه عمومی حضرت ولیعصر کیاسر

نفر دوم: پرستو خوشرو با امتیاز 82-کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساروی

نفر سوم: رقیه خلیلی با امتیاز 80-کتابخانه عمومی آزادگان

نفرات برتر مسابقه روایت جاویدان:

نفر اول: زینب باباجانی با امتیاز 98-کتابخانه عمومی آزادگان

نفر دوم: ابوالفضل قنبرنژاد با امتیاز 92-کتابخانه عمومی حضرت ولیعصر کیاسر

نفر سوم: محدثه براتی آردین با امتیاز .90-کتابخانه عمومی آزادگان و سید محراب یوسفی با امتیاز 89-کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.