librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

جشنواره بزرگ مسابقه کتابخوانی رضوی

به اطلاع دوستداران کتاب و کتابخوانی می رسانیم

 

کتاب های مربوط به مسابقه بزرگ کتابخوانی جشنواره رضوی از کتابخانه های عمومی دریافت نمائید .

 


ماه مبارک رمضان

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان جهان تبریک می گوییم .


 رمضان 93  کارت پستال متحرک رمضان 93 , عکس ماه رمضان 93

معرفی کتابهای جشنواره رضوی

معرفی کتابهای جشنواره رضوی در جمع دانش آموزان و مربیان مدرسه ابتدایی شهید تورانی   

 

  

 

 

 

 

نشست کتابخوان ماه

نشست کتابخوان ماه اردیبهشت کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساروی از نونهالان عضو کتابخانه بودند. که از کتابهای خوانده شده برای دوستانشان معرفی داشتند 

 

 

 

 

 

آزادسازی خرمشهر

**♪♪♪** تصاویر ویژه حماسه آزاد سازی خرمشهر **♪♪♪** 

 

شهری که درآمد و شد کهکشانی از ستاره های خون آلود

پیروزی را معنا کرد و استقامت را تفسیر، هنوز هم میل بودن دارد خرمشهر..!

میلاد آقا امام زمان عج مبارکباد



مولایم !

دلم برای ورود تو لحظه شماری می کند و

حنجره ام تو را فریاد می زند،تو که تجلی عشقی


قنوتم را طولانی می کنم تا تو نیمه شبی برای آن دعا کنی

کوچه های غریب بی کسی را آب و جارو می کنم

تا تو صبحی زود از آن کوچه عبور کنی





مولایم !

بی تو دفتر دلمان پُر است از مشق های انتظار و 

من با دلم می خواهم آن روز که می آیی

زیبا ترین مدال ایثار را
تقدیم نگاه تو کنم .تو طلیعه نوری، برگی از قرآن ،فرشته ای والاتر از

فرشتگان مقرب الهی که جایگاهش را زمین خدا نهاده اند

یوسف دیگر که اگر یوسف را تنها زلیخایی عاشق بود،

تو را دنیایی مشتاقند.