librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

جشن انقلاب ویژه کودکان شهرستان ساری برگزار گردید

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از برگزاری جشن انقلاب ویژه کودکان در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری، عبدالحسین باقری لاجیمی گفت: در راستای گرامی داشت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی، اداره کتابخانه عمومی این شهرستان اقدام به برگزاری برنامه ویژه جشن بزرگ انقلاب با حضور نونهالان و دانش آموزان در محل کتابخانه عمومی آزادگان نمود.

وی همچنین در خصوص اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بیان داشت :  یکی از اهداف بزرگ کتابخانه های عمومی به عنوان فرهنگی ترین نهاد اجتماعی، گرامی داشت فرهنگی ترین  انقلاب و علل ظهور و بروز آن و همچنین آشنایی با شخصیت های تأثیر گذار بویژه نقش بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)        می باشد.

باقری در ادامه تاکید کرد: مهمترین روش تأثیر گذار جهت معرفی ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی کار فرهنگی  است و مؤثرترین نهاد در این امر کتابخانه های عمومی با توجه به اهداف و کارکرد آن می باشد.

معاون مدیر کل در ادامه افزود: در این برنامه باشکوه با اجرای برنامه هایی از قبیل نمایش عروسکی توسط گروه تئاتر شهرستان ساری با موضوع انقلاب و کتابخانه، اجرای برنامه قصه گویی از کتاب بچه ها و امام  توسط یکی از مربیان متخصص کودک و اجرای برنامه شاد و زنده توسط عمو بهرنگ با موضوع انقلاب، یاد و خاطره دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشته شد

در این برنامه به شرکت کنندکان در این جشن هدایایی به رسم یاد بود از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری داده شد.  

 

                           

                                                      

                                                 

           

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.