librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

یازدید

  

نشست صمیمانه سردار شمشیربند رییس محترم شورای شهر به همراه دکتر نجاریان عضو محترم شورای شهر باکتابداران کتابخانه و آقای سهرابی نماینده محترم شهرداری و آقای نظری نماینده انجمن خیرین شهرساری در محل کتابخانه عمومی ابن شهر اشوب ساروی برگزار گردید.

در این نشست مسوول کتابخانه ضمن عرض خیرمقدم گوئی  ،  به بازگویی و بررسی بعضی مسائل و مشکلات و کاستی های موجود در کتابخانه پرداخت.

سردار شمشیربند در سخنان خود به کاستی ها و مشکلات موجود و بی توجهی در حوزه کتاب و کتابخوانی مطالبی را ارائه نمودند و فرمودند که در مورد رفع این مشکلات نیاز به همت بلند مسئولین را دارد.

ایشان در مورد تعمیرات اساسی و زیربنایی در کتابخانه و همجواری با میدان علامه ابن شهر آشوب ساروی قول مساعد داده اند که به همراهی آقای نجاریان از مشکلات کتابخانه در شورای شهر و شهرداری جهت بهبود وضعیت جلساتی برگزار گردد . و اصرار به رفع مشکلات کتابخانه در این جلسه شدند.

دکتر نجاریان نیز در سخنان خود به افزایش بودجه فرهنگی اشاره نمودند. ایشان هم قول مساعد دادند که مارا در رفع مشکلات و کاستی های موجود در کتابخانه اعم از تعمیراتی و تجهیزاتی یاری نمایند.

در این جلسه آقایان سهرابی و نظری و علیزاده نیز به بررسی مشکلات کتابخانه و نیز بی توجهی دیگر مسئولین در حوزه کتاب و کتابخوانی بیاناتی را اشاره نمودند.

در پایان از تمامی بخشهای کتابخانه بازدید نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.