librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

جشن خلیج همیشه فارس توسط کتابخانه های عمومی شهرستان ساری برگزار شد

جشن خلیج همیشه فارس در روز ملی خلیج فارس به همت کتابخانه های عمومی شهرستان ساری در محل کتابخانه عمومی آزادگان برگزار شد. 

 

رییس محترم شهرستان ساری آقای سبحانی گفت: جشن خلیج همیشه فارس با هدف گرامیداشت این روز مهم و تاریخی برای عموم مردم ایران اسلامی و همچنین زنده نگهداشتن این روز بزرگ توسط اعضای کودک کتابخانه های عمومی شهرستان ساری برگزار شد.   

 

 

وی گفت: در این مراسم وقایعی که منجر به تعیین این روز به عنوان روز خلیج فارس شده بود، توسط مجری برنامه و به زبان کودکانه بیان شد و یک مسابقه اطلاعات عمومی نیز با محوریت خلیج فارس در این جشن برگزار شد.   

 

 

 از دیگر برنامه های این جشن شعرخوانی توسط کودکان با موضوع خلیج همیشه فارس، قصه گویی توسط کارشناسان، اجرای برنامه شاهنامه خوانی توسط یکی از کودکان عضو کتابخانه و اجرای برنامه موسیقی فولوت ای ایران توسط عضو کودک کتابخانه بوده است.  

 

 

وی در ادامه گفت: یکی از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن اجرای موسیقی آموزشی زبان بدن توسط یکی از کارشناسان و مربیان خبره این حوزه بوده که بسیار مورد توجه و علاقه کودکان عضو کتابخانه قرار گرفت. 

 

برپایی این جشن توسط کتابخانه های عمومی شهرستان ساری نشان از اهمیت موضوع خلیج فارس برای عموم مردم و حتی کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی شهرستان ساری می باشد ، چرا که با اشتیاق بسیار زیادی نام خلیج همیشه فارس را بر زبان آورده و از آن دفاع می کردند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.