librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

همایش زندگی سعادتمند در پرتو سبک زندگی فاطمی

مسؤول بسیج جامعه زنان مازندران با اشاره به 21 فروردین، زاد روز فرخنده دخت نبی اسلام(ص) و همسر و مادر ائمه هدی(ع) به عنوان آغازین روز گرامی داشت هفته مقام زن و مادر یادآور شد: با برگزاری همایش  زندگی سعادتمند در پرتو سبک زندگی فاطمی با حضور خواهران فرهیخته اقشار ادارات مازندران ، در روز چهارشنبه مورخه 94/1/26 برنامه جشن میلاد برپا میگردد .

که در این روز خانمها باقری و علویان مسوول و کتابدار کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب  و خانم سیده فاطمه سلیم بهرامی مسوول کتابخانه شهید علمدار و خانم نکیسا قاسمی کتابدار کتابخانه آزادگان در این همایش شرکت نمودند. همایش با قرائت تلاوتی چند از آیات قرآن کریم توسط برادر بسیجی شروع شده و بعد با سخنرانی سردار بابایی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه یافت ایشان ضمن عرض خیرمقدم گویی و تبریک بمناسبت میلاد باسعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن با سخنرانی درمورد زندگانی حضرت فاطمه (س) و در مورد شعار سال رهبری (دولت و ملت و همدلی و هم زبانی ) مطالبی را فرمودندو مدعوین از مطالب گهربارشان بهره بردند. در ادامه با سخنرانی سرکار خانم حکیمیان  معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در مورد زندگی به سبک فاطمی مطالبی را فرمودند وهمچنان همایش با مدیحه سرایی سرکار خانم آقاپور مداح اهل بیت  بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد باسعادت در پیش روی حضرت علی (ع) و روز مرد ادامه یافت . در پایان مجری محترم برنامه بیانیه جامعه زنان در سپاه کربلا که در چند بند خلاصه میشد را قرائت فرمودند. در پایان برحسب قرعه کشی به تعدادی از بانوان شرکت کننده در همایش هدیه ای به رسم یادبود اهداء گردید.   

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسینی ع-همکار دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 17:19

باسلام وعرض خسته نباشید وگرامی داشت این ایام معنوی به تمای دوستداران وشیعه علوی وشما بسیجی بزرگوار سرکار خانم باقری مدیریت فعال وساعی وبسیجی ارجمند اجرتان با حضرت زهرا (س)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.