librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

نخستین روز کاری کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساروی در سال 1394

- تجدید میثاق با شهداء گمنام  

در نخستین ساعات کاری در سال 1394 کتابداران کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب  در تجدید میثاق با شهداء گمنام واقع در امام زاده یحیی ساری ، بر سرقبور شهدا حضور یافته و با نثار فاتحه ای و آرزوی سلامتی و شروع کاری خوب را از خداوند منان خواستار شدند.  

-         دیدار کتابداران کتابخانه با سرپرست محترم اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران جناب آقای عبدالحسین باقری  

 در این دیدار صمیمی با تبریک فرارسیدن سال جدید به کتابداران ، سالی بسیار خوب و توام با موفقیت برای همه کتابداران و دست اندرکاران کتابخانه های عمومی آرزو کردند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با موضوع همدلی و همزبانی دولت و ملت بر لزوم تحقق اهداف فرهنگی در حوزه کتابخانه های عمومی با تکیه بر همدلی کتابداران، اعضای کتابخانه ها و نیز مسئولین فرهنگی تاکید کرد.

آقای باقری  همچنین آرامش در محیط کتابخانه های عمومی و نیز توجه به مشکلات کتابداران و کارکنان کتابخانه ها را کماکان از مهمترین اولویتها در سال جاری برشمرد.    

 - دیدار با سرکار خانم رمضانی رییس محترم اداری و مالی اداره کل

-         دیدار کتابداران کتابخانه با رییس محترم شهرستان ساری جناب آقای سبحانی:   

ایشان نیز ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن سال جدید به کتابداران ، سال خوب و خوش ،  توام با موفقیت برای همه کتابداران را از خداوند منان خواستار شدند.    

- دیدار کتابداران کتابخانه با رییس محترم سازمان هلال احمر ساری: 

  

-         حضور مسوول کتابخانه و کتابداران کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساروی در دفتر رییس محترم سازمان هلال احمر شهرستان ساری ، ضمن تبریک سال نو به بررسی فعالیتهای مشترک در سال 93 پرداخته و از ایشان خواستار تعامل و همکاری بیشتر بین آن سازمان و کتابخانه ها شدند. 

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

  

  

 

 

   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.