librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

خدای مهربونم......


  
 

حدیث قدسی: 

اگر آنهائی که به من پشت کرده اند می دانستند که من چه اندازه انتظار دیدن 

آنها را می کِشم و چه مقدار مشتاق توبه و بازگشت آنها هستم هر آینه ازشدت 

شور و شوق نسبت به من جان می دادند و تمام  بند بند اعضایشان به خاطر عشق 

به من از هم جدا می شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
نارنج پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:04

دست هایم به آرزوهایم نمی رسند
آرزوهایم بسیار دورند
ولی درخت سبزم می گوید
امیدی هست، خدایی هست
این بار برای رسیدن به آرزوهایم
یک صندلی زیر پایم می گذارم
شاید این بار
دستم به آرزوهایم برسد-خدایا کمکمان باش
ای خدا...

عباس اکبری کیاسری سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 17:11 http://http://aaaaaaaaaa1354.blogfa.com/

سلام همکار گرامی
خدا قوت همیشه و در همه حال موفق موید باشید
به وب ما هم سربزن سپاسگزارم

سلام عرض میکنم خدمت شما همکار محترمم آقای اکبری، چه عجب به دیار غریبان هم سر زدید. خوبین انشاا... سلامتید . خانم بیدل خوبن سلام مارا به ایشان و همچنین خانواده محترم برسونید . به روی چشم . بیشتر مواقع می بینم گاهی هم نظر میدهم . ممنونم از اینکه به وبلاگ ما سرزدید و از نظر بسیار زیبای شما بهره برده و خوشحال شدم. شماهم موفق و موید باشید.خدانگهدارتان باشد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.