librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

معرفی کتاب

پس از استقبال بی نظیر - والدین به دلیل تأثیر تربیتی و همچنین اعضای کودک به دلیل جذابیت بیان و شعر و تصاویر از مجموعه کتاب های "می می نی " بر آن شدیم تا به عنوان کتابداران کتابخانه ابن شهر آشوب این مجموعه ارزشمند که محتوایی تربیتی دارد را به دوستداران کتاب، کودکان،خانواده ها و کسانی که دغدغه کتاب خوانی و فراتر از آن تربیت صحیح فرزندان میهن عزیزمان را دارند معرفی نمائیم.

مجموعه کتاب های "می می نی" قصه های منظومی از بچه میمونی بازیگوش و شیرین است. در هر کتاب مشکلی رفتاری از "می می نی" سر می زند و یا حادثه ای برای او پیش می آید که در نهایت او را آبدیده تر می سازد.

"می می نی" را ناصر کشاورز به رشته نظم در آورده و انتشارات افق آن را به چاپ رسانده است. 

می می نی

              می می نی             می می نی

مشکلات رفتاری که بعضاً کودکان ما را نیز در برمیگیرد از قبیل: دروغگویی، خودخواهی و خساست، بی انضباطی و شلختگی، بازی با اشیاء خطرناک، جویدن ناخن، مسواک نزدن و ... که گاهی کنترل آنها خارج از توان و حوصله ماست.نویسندگان کودک به جهت آشنایی با این مشکلات و شخصیت کودکان و روانشناسی کودک و تلفیق این دانسته ها با ادبیات تأثیر گذار کودک به او و به شما به عنوان والدین کودک کمک می کنند که چگونه اصول اخلاقی تربیتی را در وجود آنها نهادینه سازید. ما به عنوان کتابدار به شما توصیه می کنیم که به جای خسته شدن و درک نامتقابل کودک دلبند خود با صبر و بردباری و همچنین بهره گیری از کتاب های مفید آینده درخشان فرزندانتان را روشن تر رقم بزنید. تا شاهد شکاف نسل ها و خستگی از وظیفه شیرین خود نباشید.

کتاب دیگری با همین محتوا وجود دارد که شخصیت داستان پسری است به نام پوپو. داستان های شیرین "پوپو" را محمود میرزایی دلاویز به رشته نظم در آورده و با تصویرگری امیر حامد پاژتا است که نشر کیوان آن را به چاپ رسانده است.

                   پوپو           پوپو             پوپو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.