librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

بازدید سرزده مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان مازندران از کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساروی و بخش نابینایان

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تاکید کرد؛ در بازدیدها آینده ای بهتر برای مازندران به لحاظ کتابخانه ای و کتابخوانی ترسیم می کنیم مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از کتابخانه عمومی ابن شهراشوب ساروی، پروژه کتابخانه مرکزی استان و کتابخانه نابینایان ساری بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، دکتر آرزو ولی پور به همراه گروه کارشناسی اداره کل صبح امروز چهارشنبه (5/8/95) از کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی، کتابخانه ویژه نابینایان ساری و همینطور پروژه کتابخانه مرکزی استان بازدید نمود.

وی در بازدید از کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی ضمن گفتگو با کتابداران، از بخش های مختلف کتابخانه بازدید نمود و مزیت ها، مشکلات و راهکارها را در گفتگو با کارشناسان و کتابداران به بحث و بررسی پرداخت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این بازدید اظهار داشت: با همه توان برنامه ریزی خواهیم نمود تا از همه کتابخانه های عمومی استان بازدید نموده و از نزدیک با کتابداران صحبت کنیم، مشکلات را احصا کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ نمائیم.

وی افزود: کتابداران بهترین مشاوران مدیرکل و کارشناسان اداره کل برای تحول و بهبود شاخص ها هستند و در بازدیدهای خود سعی خواهیم نمود تا آینده بهتری را برای استان به لحاظ کتابخانه ای و کتابخوانی ترسیم کنیم.

دکتر ولی پور همچنین از کتابخانه ویژه نابینایان ساری بازدید نمود و ضمن تاکید بر لزوم ایجاد فضای مناسب تر و شایسته تر برای روشندلان، افزایش منابع مکتوب بریل و نرم افزاری را برای این بخش ضروری دانست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی استان نیز اظهار داشت: عدم وجود کتابخانه مرکزی برای استان یک خسران فرهنگی بزرگ است و همه مسئولین ذیربط باید تلاش کنند تا هر چه سریعتر این پروژه ملی با بهترین شرایط به سر انجام برسد تا فضای کتابخانه ای استان به وضعیت مطلوب تری برسد.









نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.