librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

بیایید باهمدیگه مهربون باشیم


بیائید با هم مهربان باشیم 

یک نفس با دوست بودن همنفس آرزوی عاشقان این است و بس
واحه های دور دست دل کجاستتا بیاساییم در خود یک نفس ؟
واحه های گم که آنجا کس نیافترد پایی از نگاه هیچ کس
خسته ام از دست دل های چنینپیش پا افتاده تر از خار و خس
ارتفاع بال ها : سطح هوافرصت پروازها : سقف قفس
خسته از دل ، خسته از این دست دل
ای خوشا دل های دور از دسترس


بیائید همدیگر را ببینیم ،بیائید برای یکدیگر ارزش و احترام قائل شویم

بیائید انسانیت را باور کنیم ،بیائید طلبکار هم نباشیم

بیائید خودمان را دوست بداریم تا راهی باشد برای دوست داشتن دیگران

بیائید آئینه ی یکدیگر باشیم :

هم قشنگی ها را ببینیم ،هم زشتی ها را  

  پر از خار و پر از برگ

   وپر از عطر لطیف

    یادمان باشد اگر گل چیدیم

     عطر و برگ و گل و خار

    همه همسایه ی دیوار به دیوار همند


چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند

خنده ی پنجره زیباست اگر بگذارند

 

من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم

عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند

 

سند عقل مشاعی است همه می دانند

عشق اما فقط از ماست اگر بگذارند

 

روستا زاده ام و سبزتر از برگ درخت

وسعتم سینه صحراست اگر بگذارند

 

دل درنایی من این همه بیهوده مگرد

خانه ی دوست همین جاست اگر بگذارند

 

غضب آلوده نگاهم مکنید ای مردم

دل من مال شماهاست اگر بگذارند.

 









زندگی چون گل سرخی است

نظرات 2 + ارسال نظر
عدلی - سید محمدی دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 08:54

....روستا زاده ام و سبزتر از برگ درخت
وسعتم سینه صحراست اگر بگذارند

دل درنایی من این همه بیهوده مگرد
خانه ی دوست همین جاست اگر بگذارند

غضب آلوده نگاهم مکنید ای مردم
دل من مال شماهاست اگر بگذارند.

با سلام وتبریک ایام فرخنده شکوفه های دانش وتبریک فرارسیدن روز وهفته کتاب دار وکتاب وکتابخوانی به تمامی همکاران ساعی در کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب خصوصا خواهر خوبم خانم باقری عزیز خدا قوت ودست مریزاد

کامران یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 12:03 http://libnote.blogfa.com

خیلی زیبا بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.