librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

متنهای برگزیده مسابقه مکتوب ( حرف دل)

پرستو خوشرو از کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب

ای شهید عزیز. فقط به نام تو می شود سکه پیروزی زد که بعد از تو، هر که مانده در توهم زندگی شناور است. نام تو ای لاله سرخ معنای زندگی ست. و غربت بعد تو دامن اهالی کوی شجاعت را گرفته. ماییم و دلی که جز به بهای خون، نه فروخته می شود. و نه خریدارش هست. کاش بودید. چفیه های خون آلود شما بر شط آرامش ما پل بسته اند. در لایه های زیرین هستی، غوغایی است. قسم به نام سرخ شهادت که پس از جنگ، راهی که شما با خون  پیموده اید. به خون دل می روییم . هر روز، روز شماست. کاش بودید! هر روز برایم شعر می خوانی هر روز در خاکریز فکرم شهید می شوی. پشت سنگر احساسم تیر می خوری و از قرارگاه فکرم پر می کشی. به سوی کربلای آرزوهایم به راه می افتی و من هر روز، شادی ام را تشییع می کنم. و زندگی مردانه را به خاک می سپارم. من هر روز از شما دور می شوم. در حالی که دست تمنا به سوی شما دارم. هر روز عهد می کنم که دلم برسد مزار شما بماند تا شیون مادران فرزند مرده را در هیاهوی تبلیغات خوردنی و آشامیدنی ها کم نکنم. من غم تنهایی و فراق  تو  را ای برادر شهیدم، به دامن مولایم می برم و سر به سجدگاه محراب ابرویش، دریا دریا اشک می ریزم و اوست تسکین من. ای عزیزان دست ما را هم بگیرید و ما را به حال خود رها نکنید تا بتوانیم قدردان رشادتها و محبتهای شما عزیزان باشیم و به راه صراط مستقیم قدم برداریم و از گناهان بدور باشیم. 

 ********************************************************************* 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.