librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

برگزاری مراسم عصری با شعر با عنوان « همرازان عشق»

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، عصر شعر هفته دفاع مقدس  با عنوان « همرازان عشق» در محل کتابخانه عمومی علامه ابن شهرآشوب ساروی  برگزار گردید.





عبدالحسین باقری لاجیمی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان ساری و با حضور جمعی از شاعران برجسته عصر شعر دفاع مقدس برگزار گردید.

باقری ادامه داد:مراسم عصر شعر دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی ها و رشادت رزمندگانی است که برای تامین امنیت و حفظ استقلال و عزت ایران و ایرانی از جان خویش گذشتند تا ذره ای از این خاک به دست دشمن نیافتد.

 سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران افزود: امروز بیش از پیش لازم است تا یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه زنده نگه داشته شود. انقلاب اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده است و امروز نظام مقدس اسلامی ، با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت استوار است و بر ما لازم است تا این فرهنگ را از طریق ابزارهای مختلف، به عموم صنوف و اقشار مردمی منتقل نماییم.

گفتنی است این مراسم چهارم مهرماه سالجاری از ساعت 16 الی 18 در محل کتابخانه علامه ابن شهرآشوب ساروی  با حضور استاد محمد علی کاظمی (شروین) مهدی عباسی، مژده پاک سرشت، حمید محمدی، میثم نجفی و سید حمزه کاظمی، علیمردان  گلی برگزار گردید

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.