librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

librarysari

کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی

نخستین روز کاری سال 1395

تجدید میثاق با شهدا و دیدارهای نوروزی مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در نخستین روز کاری سال 1395 ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، به دیدارهای نوروزی با کارکنان ستادی و کتابداران کتابخانه های عمومی ساری رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در اولین ساعات نخستین روز کاری سال جدید، با حضور در گلزار شهدای شهرستان ساری با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمود.

وی همچنین به همراه برخی از کارکنان ستادی، پس از حضور بر سر مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس در پارک شمس ساری، در کتابخانه عمومی شهید علمدار حضور یافت و جهت تبریک فرا رسیدن سال نو با کتابداران این کتابخانه دیدار نمود.

عمرانی همچنین با هیأت همراه در کتابخانه های عمومی آزادگان، اهل بیت و ابن شهرآشوب ساروی حضور یافت و ضمن دیدار با کتابداران و تبریک سال نو، اظهار داشت: می توانیم در سال جدید با همت همه کتابداران و همکاران در سطح استان به نقطه اوج فعالیت های مفید و تاثیرگذار فرهنگی برسیم و وضعیت کتابخانه های عمومی را به جایگاه مطلوب و درخور شأن برسانیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ابراز امیدواری نمود: کتابداران با امید، ابتکار و تلاش خود به موفقیت های چشمگیری در زندگی شخصی و اداری خود دست یابند و روزهای پرنشاط همراه با سلامتی و عزتمندی را در پیش رو داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.